ATŠĶAIDĪŠANAS ATTIECĪBA 1: 3 = 125 ml trauku mazgāšanas līdzekļa + 375 ml ūdens = 8 atšķaidīšanas pudeles 500 ml
Lietošana: Trauku mazgāšanai, izmantojiet sūkli un 3:1 ūdens un līdzekļa maisījumu. Uzklājiet nelielu līdzekļa daudzumu uz sūkļa un nomazgājiet traukus. Pēc tam rūpīgi noskalojiet ar tīru ūdeni.
Mazgāšana izlietnē: pievienojiet 3 ml (nospiediet dozatora sūkni vienu reizi) ESSENS Home Clean trauku mazgāšanas šķidruma 5 litriem silta ūdens. Nomazgājiet traukus, pēc tam noskalojiet ar tīru ūdeni.
Brīdinājums: uzmanīgi izlasiet drošības norādījumus! Pēc mazgāšanas noskalojiet traukus ar lielu daudzumu ūdens. Izvairieties no ilgstošas produkta saskares ar ādu. Nelietot sejas, roku, ķermeņa un pārtikas produktu mazgāšanai. Sargāt no bērniem. Izraisa nopietnu acu kairinājumu. Ja nokļūst acīs, nekavējoties skalojiet ar lielu daudzumu ūdens vairākas minūtes. Izņemiet kontaktlēcas, ja tādas ir un turpiniet skalot, nepieciešamības gadījumā meklējiet ārsta palīdzību. Pēc saskares ar ādu nekavējoties nomazgāt ar lielu daudzumu ūdens un ziepēm. Ja norīts, meklēt medicīnisku palīdzību un uzrādīt produkta etiķeti vai iepakojumu.
Ražotājs: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
Ingredients: 15-30% Anionic Surfactant, <5% Amphoteric Surfactant, Preservative and Perfume.
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma datus, uzlabotu vietni, parādītu personalizētu saturu un nodrošinātu lielisku vietnes lietošanas pieredzi.
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas nodrošina nevainojamu lietotāja pieredzi un atvieglo lapu pārlūkošanu.
Par sīkdatnēmNepieciešamās sīkdatnes nodrošina tīmekļa vietnes pamatfunkcijas, piemēram, navigāciju un piekļuvi drošām vietnes sadaļām. Bez šīm sīkdatnēm vietnes nevar pareizi darboties.
Statistikas sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumu, kas palīdz operatoram izprast apmeklētāju uzvedību.
Mārketinga sīkdatnes novēro lietotāju aktivitāti vietnēs. To mērķis ir rādīt personalizētas,apmeklētājam atbilstošas un interesantas reklāmas. Mārketinga sīkdatnes var izmantot, lai noteiktu mārketinga kampaņu efektivitāti trešās puses mājaslapās.