Šīs unikālās, koksnes toņu pilnās, vīriešu smaržas ir radītas patiesas greznības cienītājiem.
Sākuma nots: eau de Cologne
Vidus nots: jasmīns
Beigu nots: koksne, sandalkoks, pačūlija, ambra, oud
Smaržu veids: koksnes
Palutini sevi! Ļaujies šī neparastā aromāta valdzinājumam. Pateicoties ilgstošam nogatavināšanas procesam, rūpīgi atlasītas, augstākās kvalitātes dabīgās sastāvdaļas saplūst intīmā un valdzinošā smaržu kompozīcijā. ESSENS Unique smaržas un to harmoniskie toņi jūs noteikti pārsteigs. Dabiska skaistuma, elegances un cēluma personifikācija, kas iemieso brīvību un spēku mūžīgi palikt pašam.
Šī dušas želeja satur visaugstākās kvalitātes sastāvdaļu kombināciju, kas mazgāšanās laikā rada bagātīgas putas. Pateicoties īpašajam sastāvam, dušas želeja attīra un maigi kopj pat visjutīgāko ādu. Dermatoloģiski pārbaudīta un piemērota ikdienas lietošanai visiem ādas tipiem. Augstākās kvalitātes emulsija Olivem® veido šķidro kristālu struktūru, kas labvēlīgi ietekmē ādu un nodrošina intensīvu mitrināšanu. Patentētā viela LAMESOFT®, kas tiek iegūta no kokosriekstu un saulespuķu eļļas, nodrošina īpaši efektīvu ādas attīrīšanu. Glicerīns rada aizsargbarjeru, kas aizsargā adas virsmu un šūnas.
Komplektā ietilpst:
Smaržas Unique 50 ml
Luksusa dušas želeja Unique 200 ml
Dāvanu iesaiņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma datus, uzlabotu vietni, parādītu personalizētu saturu un nodrošinātu lielisku vietnes lietošanas pieredzi.
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas nodrošina nevainojamu lietotāja pieredzi un atvieglo lapu pārlūkošanu.
Par sīkdatnēmNepieciešamās sīkdatnes nodrošina tīmekļa vietnes pamatfunkcijas, piemēram, navigāciju un piekļuvi drošām vietnes sadaļām. Bez šīm sīkdatnēm vietnes nevar pareizi darboties.
Statistikas sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumu, kas palīdz operatoram izprast apmeklētāju uzvedību.
Mārketinga sīkdatnes novēro lietotāju aktivitāti vietnēs. To mērķis ir rādīt personalizētas,apmeklētājam atbilstošas un interesantas reklāmas. Mārketinga sīkdatnes var izmantot, lai noteiktu mārketinga kampaņu efektivitāti trešās puses mājaslapās.